avatar Ten blog rowerowy prowadzi coco75 z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 5045.00 kilometrów w tym 182.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 6.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy coco75.bikestats.pl

dopracowo popracowo

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 3

do pracy troszkę wcześniej żeby zaliczyć jeszcze plan z basenem.
na szczęście udaje się jakoś. Popływałem i na rower do pracy troszkę zmęczony ale pozytywnie, znaczy się tak jak lubią to tygryski najbardziej popracowane zatankowane i do domu w nowych spodenkach po prostu bajka tak kręcę i kręcę, że o mało bym przegapił zjazd na moją ulice:) no dobra a teraz pospać. I jutro rano do Gliwic przez Pyskowice a co se będę żałował,

Kategoria do pracy, po pracy

amiga
| 11:14 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj W zasadzie coś w tym jest, coraz bardziej wciąga, coraz więcej km. W tym roku będę miał na 100% przejechane w sumie 50% równika ;P
coco75
| 11:09 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj a tam musisz chcesz a nie musisz
amiga
| 07:37 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Widzę, że coraz więcej jeździsz. Muszę uciekać ;P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hateg