avatar Ten blog rowerowy prowadzi coco75 z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 5045.00 kilometrów w tym 182.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 6.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy coco75.bikestats.pl

Ładna Niedziela

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 4

Wstaję 8:15, aż dziwne że wyrabiam się na 9:00. U Przemka byłem już po 9:00. Przemek powiedział, że już schodzi, no i schodził ale przez studenckie 30 minut. Miałem czas pogadać chwilkę z Anią. Potem wyszła Monika i Tomek. Następnie Igorek, który pochwalił się że jedzie na zawody. Zara po nim wyszedł Darek i Aneta i ruszyli na zawody do Wodzisławia.

no nie zły rower © coco75

I nareszcie wyszedł Przemo z Kasią.
Ruszyliśmy w drogę.

w Mikulczycach na Leśnej.

Dokarmiliśmy dużą kurę © coco75

Dojeżdżamy do Makoszowy. Tempo utrzymuje się na granicy 15km/h więc i czas na fotki mam.

wysoki ten komin © coco75

a teraz dokoła jeziorka i do domu na liczniku mamy 61 km
i napotykamy na

Pałacyk myśliwski książąt Hochbergów z Pszczyny © coco75

Ładnie tu, przy wejściu stoją dwie groźne bestie, ale szybko je oswajam. W sumie i tak jestem większy:)

nie taki wilk straszny © coco75

też tam byłem miód i wino piłem

mały miś gruby miś zna się z Coco nie od dziś © coco75

chyba czas wracać © coco75

Baterie w telefonie i aparacie padły więc to by było na tyle.
Dojeżdżamy do Łazisk do domu Kasi. Uciekając przed burzą pakuję rower do samochodu rodziców Kasi bo niestety rozpadało się na dobre.