avatar Ten blog rowerowy prowadzi coco75 z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 5045.00 kilometrów w tym 182.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 6.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy coco75.bikestats.pl

Czysta statystyka

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 2

najpierw próba umówienia się z Darkiem
no i udało się Darek chciał jechać do chudawo Z amigą a jak Obiecam, że nie będę szalał mnie też zabiorą,
i udało się obiecałem i zabrali.jedziemy częściowo naszą niebieską do Mikulczyc przez leśną gdzie szybka fotka wszystkich pędziwiatrów.

Pędziwiatr Amiga © coco75

Pędziwiatr Darek © coco75

no szybka fota koledze za płota
Mik MIk © coco75

i dalej lecimy niebieską do Maciejowa Makoszowy dalej to nie za bardzo wiem jak ale trafiamy w końcu w jakieś znajome miejsce i okazuje się że to Dąbrówka z dalej Chudów zameczek zlot staroci

Foto Amator © coco75

i wracamy po chwilowej naradzie.

Wracamy mniej więcej tą samą drogą, chociaż chyba mniej niż bardziej i to dużo mniej bo po pożegnaniu się z Amigą naciskamy Esc i lecimy w stronę Makoszowy.
po drodze Darek odbiera Telefon, z wiadomością, że jak się pospieszy to zdąży się spotkać więc wracamy przez Zabrze najkrótszą chyba z możliwych dróg. Nawet bym powiedział prawie na wprost na Helenkę koło dolnego przystanku żegnamy się z Darkiem ja jadę do Mamy na chwilkę a Darek to chyba do domu

Dzięki za miłą wycieczkę!!