avatar Ten blog rowerowy prowadzi coco75 z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 5045.00 kilometrów w tym 182.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 6.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy coco75.bikestats.pl

Zabrze na okrągło

Środa, 9 maja 2012 · dodano: 09.05.2012 | Komentarze 7

Zabrze na okrągło niebieska ścieżka do koła Zabrza zaliczona oznaczenie ścieżki na 3 sama ścieżka już dużo lepiej.
specjalnie dla Darka a może nie tylko no co ja mogę wymyślić ciekawego porostu fajnie, że jest, Ale i tu zaczynają się schody. Jeśli już umieszczono tą ścieżkę na mapie to myślę, że powinna ona być przejezdna dla każdego a nie tylko dla osób lubiących teren.

Więc jak mam coś napisać to automatycznie bym musiał obniżyć ocenę do 2 a nie chciałem tego robić,
bo np: jeśli Zabrze ma być przyjazne rowerzystom to jestem ciekaw jak 50 letnia osoba lub ktoś ciągnący wózek z dzieckiem przejedzie z ul Magazynowej na Witosa już nie mówiąc jak wyjedzie na drogę krajową nr 78

poza tym oznakowanie jeśli już ktoś to robił mógł pomyśleć o tym żeby było czytelne i zrozumiałe w obie strony! Mankamentem największym były rozjazdy w których trzeba było szukać oznaczenia ścieżki pojadę następnym razem w drugą stronę i zobaczymy jak będzie.

Kategoria wycieczki

| 12:03 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj jak już dokończa to będzie ok
amiga
| 08:49 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Djk71 Oznaczona to chyba zbyt dużo powiedziane ;)
coco75
| 06:43 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj wydaje mi się że po dojeżdżaniu do skrzyżowania na ścieżce jeden rzut oka i powinienem wiedzieć jak ona leci i gdyby nie to że trochę znam ten rejon to musiał bym się głowić i chyba bym odpuścił dla kogoś kto urodził się na helence i nie wychylał się za bardzo to by była jazda na orientacje a zamiast punktów szukanie oznaczenia
djk71
| 03:49 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj To tylko była prośba ;-) Ale dzięki :)
Tu możesz zerknąć na relację z objazdu trasy jeszcze zanim została oznaczona :-)

| 00:20 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj proszę według rozkazu
djk71
| 20:55 środa, 9 maja 2012 | linkuj Oszczędny w słowach...
amiga
| 13:02 środa, 9 maja 2012 | linkuj Fragment niebiesjiej ściezki dziennie zaliczam ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wstaw