avatar Ten blog rowerowy prowadzi coco75 z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 5045.00 kilometrów w tym 182.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 6.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy coco75.bikestats.pl

szybki wypad

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 5

umówiłem się z Darkiem że pójdziemy pojeździć jakże miłe było zaskoczenie jak zobaczyłem Darka z prawie całą rodzinką.
No ja wziąłem starszą Siostrę i pojechaliśmy w stronę przejścia pod autostradą koło Radzionkowa. Na podjeździe pod krajszyne zgubiłem licznik wiem że tam bo w drodze powrotnej go znalazłem widocznie taki wypasiony 1609 nikomu nie był potrzebny. A wypatrzyła go mi moja siostra "dzięki Wania".
Ale myślę że jeszcze dzisiaj pokręcę coś tymi kołami.

&feature=related

no i na dobranoc jeszcze 22 znaczy się odwieść siostrę do domu

Kategoria wycieczki

coco75
| 15:10 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj hamulce po prostu z innej bajki jak na razie jestem na max zadowolony zajefajne jak to mówią
amiga
| 07:58 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Fajnie, że w końcu na rowerze. Jak hamulce ?
| 07:57 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Szkoda takiego licznika, sam go posiadam, jest świetny i pierwszy który nie zbugił mi się przez rok ;)
coco75
| 06:10 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj no bo wiesz jak byśmy mieli wypaśony to by się nie znalazł
djk71
| 18:00 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj No proszę, ostatnio liczniki się odnajdują ;-) Fajnie że jest. Dzięki za przejażdżkę...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr