avatar Ten blog rowerowy prowadzi coco75 z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 5045.00 kilometrów w tym 182.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 6.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy coco75.bikestats.pl
  • Sprzęt merida matts TFS 800

Sobota ładna pogoda

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 1

plan jest krótki do Częstochowy na kebaba hihihi.

Helenka - Częstochowa - Helenka

100 % planu wykonane było super niestety brak siły żeby dodać fotki.
Wyjazd z domu około godziny 9:00 kierunek tarnowskie góry.
następnie szybkie zakupy w sklepie rowerowym łatek i spinek do łańcucha i w drogę.
Trasa przez Miasteczko Śląskie, Sośnice, piasek, Starczę, Klepaczkę, Nierade i docieramy do Częstochowy w czasie ok 2,5 godziny.
Przejeżdżamy przez miasto i docieramy do celu zamawiamy sobie Podobno najlepszego kebaba w Polsce i muszę przyznać, że jest całkiem smaczny

Czas na jedzonko © coco75

Artur wykonuje szybki telefon do koleżanki z Częstochowy z którą się spotyka.

dotarliśmy do celu © coco75

ja w miedzy czasie połaziłem trochę po okolicy

koniec spotkania szybki rzut oka na kierunek wiatru

Jak z amerykańskiej prerii © coco75

i czas pogonić rumaki w kierunku najważniejszego zabytku Częstochowy którym jest oczywiście
Jasna Góra

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © coco75

jedziemy przez plac Daszyńskiego

Plac Daszyńskiego © coco75

do Aleja Najświętszej Maryi Panny

a tu już prosta droga do sanktuarium Matki Boskiej. Po Dotarciu do celu Artur zakupił pamiątki dla rodziny i zaczynamy powrót o godzinie 14:40 drogą prawie tą sama. Tylko z tym że, zamiast jechać przez Kamienice, Lubszę,piasek z starczy pojechaliśmy przez Rudniki do Ligoty Woźnickiej, Woźnik, sośnicy, Miasteczka Śląskiego do Tarnowskich Gór, gdzie zrobiliśmy kolejna przerwę tym razem na kawę w Pubie Wieża. odprowadziłem kolegę pod dom żeby dobić równe 150 km i mniej więcej tak wyglądała nasza wycieczka do miasta medalików.